• Hjem
  • Kunnskapsbaser
Hovedsiden/Kunnskapsbase/Support, opplæring og driftsrutiner
Populært søk:Pris, import, bilde

2.1 Driftsrutiner – varegodkjenning

414 visninger November 11, 2020 0

Når leverandøren legger inn nye moduler/varer eller endrer disse, må endringene sendes til godkjennelse. Moduler og varer som ikke tilfredsstiller løsningens regelsett kan ikke sendes til godkjennelse.

Ved manuell gjennomgang kan moduler, varer og pakninger godkjennes eller underkjennes. Ved underkjennelse vil det være en begrunnelse knyttet til statusen som beskriver hvorfor endringen underkjennes. Ved manuell godkjennelse vil moduler/varer/pakninger bli godkjent innen maks 2 arbeidsdager.

Relaterte
  • 1.1 Driftsrutiner – Retningslinje for endringer i NOBB varegruppestruktur
  • 1.1 Support og opplæring – selvhjelp
  • 1.2 Support og opplæring – kunnskapsbasen
  • 1.3 Support og opplæring – opplæringsvideoer
  • 1.2 Driftsrutiner – NOBB prisindeks
  • 1.3 Driftsrutiner – Varer i varegruppe 01 Tjenester
Support, opplæring og driftsrutiner
  • 2.1 Driftsrutiner – varegodkjenning
  • 1.1 Driftsrutiner – Retningslinje for endringer i NOBB varegruppestruktur
  • 1.1 Support og opplæring – selvhjelp
  • 1.2 Support og opplæring – kunnskapsbasen
  • 1.3 Support og opplæring – opplæringsvideoer
  • 1.2 Driftsrutiner – NOBB prisindeks
  • 1.3 Driftsrutiner – Varer i varegruppe 01 Tjenester
  • 2.1 Support og opplæring – før kurs må man forberede seg
  • 2.2 Support og opplæring – kurs i klasserom
  • 2.3 Support og opplæring – kurskalender
  • 2.4 Support og opplæring – kursinnhold til “Kurs i bruk av NOBB Leverandør”
View All 38  

Kontakt oss

support@byggtjeneste.no
Tlf. 23 11 44 00

Besøksadresse:

Norsk Byggtjeneste AS
C.J. Hambros plass 2, inngang D
0164 Oslo

Postadresse:

Norsk Byggtjeneste AS
Postboks 6823, St. Olavs plass
0130 Oslo